zaterdag 14 november 2015

Week 10


Aan de klas van Jo in het tuintje gaan we bloemknollen planten. Maar het tuintje is nog niet helemaal klaar. Op de derde foto zie je waar ze in het andere tuintje aan het werken zijn.Bij het tuintje van Jo moeten er nog blaadjes weggehaald worden en mest op de grond gedaan worden nadat de blaadjes weg zijn.
 Kynai is aan het werk om de blaadjes weg te halen. Hij doet het met een hark en met een schop.
 Mare is de blaadjes van het andere tuintje met een kruiwagen aan het wegbrengen.

 ZoĆ« (links) en Lien (rechts) zijn in het andere tuintje de blaadjes uit het tuintje aan het doen.

Dinsdag bracht ik zelfgemaakte ice tea mee naar de klas.
Ik had het gemaakt met munt, granaatappel en passievrucht. Ik heb alles gekookt en dan had heb ik er honing bij gedaan en dan was het klaar.
 Ik ben het aan het uitdelen en bijna iedereen vond het lekker.
Sommige kinderen zijn nog aan het wachten op hun ice tea.

 Op deze foto zie je de eerste groepsraad van de school.
Er hebben sommige kinderen iets komen vertellen of komen vragen.
Mare, Lara, Ruben en ik waren secretaris. Wij zorgden voor het verslag van de groepsraad.

Ides 
13-11-2015 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten